donderdag 24 december 2009

El yapimi Oyun parki, Donence, ve Alt degistirme cantacigi.

Turkcemin kit oldugu iste burdan belli oluyor. Bir iki seyler yaptim Hollandacadan adini biliyorum ama turkceden sorsan oyle birsey varmi turkiyede olur cevabim. Halbuki ne ararsan hersey var turkiyede artik.
Iste sizin Oyun parki galiba daha portatif oluyor. Bizim oyun parklarin ismi box tahtadan yapilma ve cogu zaman sabit yerinde kaliyor. Cocuk yeni dogdugu zaman ve yaklasik yuruyebilme cagina geldigi zamana kadar icinde oynayabilecek bir mekancik. Ben bu Oyun parkinin icine bir ortu diktim. Eskiden anneannem bize yamadan namazliklar yapardi. Onu goz onune alarak ve biraz modernlestirerek bir ortu cikti ortaya. Bayagi bir ugrastim ama hosuma gitmedi degil.


Birde ona uygun olsun diye Ikinci el pazarindan bir eski melodili donence aldim ve ucundaki oyuncaklari cikardim. Cunku hayvan resimleri vardi. Rahmet melekleri yanina ugrasin diye uclarina kalp kare ucgen gibi sekiller yapip taktim.



Sonra bir belcikali kadinin sitesinde bu alt degistirme cantacigini gorunce ve dedim hazir kumas artmisken birde onu yapayim. Onuda hastane cantama koydum.
Insallah evde dogum yapmak istiyorum ama ne olur ne olmaz olurda son dakka hastaneye gitmek zorunda kalirsak hic olmassa hastane cantam hazirda olmus olur.Bir sonraki bloga yazarim insallah icine ne koyulabildigine dayir.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten